شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخملم شیدا

نشستن

1390/10/18 13:08
نویسنده : مامان نیره
301 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز تونستی بشینی.

دیروز عصر با هم کنار بخاری توی سالن خوابیده بودیم و شیر می خوردیم.بعد مامان بلند شدم و تو هم بعد صد بار دور خودت چرخیدن موفق شدی بشینی. کلی خوشحال شدی که موفق شدی.واسه همین دوباره و دوباره تکرار کردی.

 niniweblog.com

بهت تبریک می گم انجام کار جدیدتو

niniweblog.com

دیشب رفتیم خونه مامانجون. واست با موبایل آهنگ گذاشتیم و موبایلو ازت فاصله دادیم که مثلا تو دنبال موبایل سینه خیز بری ولی تو همونجا نشستنی شروع کردی به رقصیدن. یه قری می دادی که نگو....

niniweblog.com

وقتی هم از زمین بلندت می کنیم کف پاهاتو به هم می زنی و می رقصی.

 این کارو وقتی آقاجون هم واست شعر لی لی لی و گل گلی رو می خوننم انجام می دی.

niniweblog.com

خیلی دوستت دارم جوجه طلایی من

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا سادات
18 دی 90 13:16
سلام عزیزم خدا دختر نازتو حفظش کنه. خوشحال میشم به وب حسنای منم سر بزنید.
فاطمه
18 دی 90 14:12
سلام مامانی جونی چقد دخملت ناز و زیباستبه عبارتی جیگره خیلی با اجازتون لینکتون کردم منتظرتون هستم بابای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد