شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخملم شیدا

سینه خیز رفتن

1390/10/14 15:16
نویسنده : مامان نیره
502 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم دو روزه استعدادهات داره شکوفا می شه. کارات دائم مامان و بابا رو شگفت زده می کنه.

niniweblog.com

امروز روی زمین گذاشته بودمت که تو به سمت مامان خوابیدی روی زمین و شروع کردی با جیغ به سمت مامان اومدن. اینقدر از حرکت سینه خیز رفتنت تعجب کرده بودم که به جیغ هات توجهی نکردم. حدود نیم متر که سینه خیز اومدی خیلی خسته شدی و خوابیدی روی زمین.

niniweblog.com

وقتی هم بابا از سرکار اومدن وو من واسشون تعریف کردم بابا هم گذاشتنت زمین و تو حدود یک متر به راحتی سینه خیز رفتی.

دیروز هم کار جالبی کردی. فنجونت کمی آب داشت و روی میز بود. تو با روروکت داشتی راه می رفتی که فنجونتو دیدی و به سمتش رفتی. اونو برداشتی و کمی آب خوردی. بعد خواستی دوباره بخوری ولی ایندفعه از لبه بالایی فنجون که یکدفعه همه آب ریخت توی یقه ات. تو هم با عصبانیت فنجونو پرت کردی و رفتی سراغ بازی.

niniweblog.com

دیشب خونه مامان جون رفتیم و تو شیطونی می کردی.بابا هم تو رو از چوب لباسی آویزون کردند.تو هم هی جیغ و داد می کردی.کلی با مامانجون بهت خندیدیم.

نتیجه شیطنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای کیان
14 دی 90 17:00
سلام.چه دختر نازیه این شیدا خانم.امیدوارم همه دنیا شیدای شیدان کوچولو بشن و خوشبخت بشه. راستی شیدا ان شاءالله در تاریخ 22/2/22 میشه 32سالش.البته 1422.ان شاءالله 132سالگیشو جشن بگیره.راستی من لینکتون کردم
مریم
16 دی 90 22:23
خدا حفظش کنه چقدر بانمکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد