شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخملم شیدا

دختر شجاع من

1390/2/2 19:31
نویسنده : مامان نیره
237 بازدید
اشتراک گذاری

توی برنامه ی رشد جنین که از شبکه ی من و تو پخش شد می گفت جنین توی رحم مادر از صداهای بلند می ترسه و عکس العمل نشون می ده.

می گفت همه ی موجودات بطور غریزی ترس از خورده شدن دارند و جنین هم از صدای بلند می ترسه که خورده بشه.

niniweblog.com

من باورم نمی شد تا اینکه تجربه کردم.

وقتی سوار وانت بابا می شیم بخاطر تکون های زیاد وانت و چاله ها و دست اندازهای خیابون تو می ترسی و خودتو سفت می گیری و از ترس افتادن به سمت بالا یعنی زیر قفسه سینه ی من بیچاره فشار می دی.

دیروز بابا بهت می گفت: نتررررررس، شجاع باش . تو شیر زنی نباید از این تکون ها بترسی.

حالا دیدی چرا بهت می گم دختر شجاع عزیزم؟؟!!!!!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرنسس کوچولو
2 اردیبهشت 90 19:44
آخــــــــــــــــــــی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد