شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخملم شیدا

دو هفته تا پایان انتظار

1390/1/29 8:12
نویسنده : مامان نیره
511 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم پیروز رفتم پیش دکتر زارعان. گفت همه چیز نی نی تون خوبه. حدود ۲ هفته دیگه طول می کشه. خوشحال شدم چون دائم می ترسیدم زود به دنیا بیای ولی دکتر کلی دلگرمی بهم داد.

دیروزم ساک بیمارستانتو آماده کردم.نمی دونم چی لازم می شه که بردارم خصوصا با این راه دور.

دیروز به خاطر تو کل دکوراسیون خونه رو عوض کردیم و یک دست مبل جدید حریدیم.طفلک بابا مصطفی، من که نمی تونستم کمکش کنم خودش تنها مبل و میزو جابه جا کرد.توی اون شلوغی جابه جایی وسایل تو هم هی تکون می خوردی. niniweblog.com

بابا می گفت : ببین به خاطر نیم وجب بچه مجبور شدیم کل خونه رو به هم بریزیم.

به امید روزی که روی مبل ها ورجه ورجه کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد