شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخملم شیدا

تولد بابا

1390/11/21 8:56
نویسنده : مامان نیره
553 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد بابا است. بابا ١٠ فروردین به دنیا اومدن ولی به دلایلی هر ساله تولد بابا رو به قمری می گیرن یعنی تولد حضرت محمد(ص).

niniweblog.com

ما هم طبق معمول دیروز با تو کمی در و دیوار رو تزیین کردیم و دکوراسیون خونه رو بهم زدیم و منتظر شدیم بابا از سر کار بیان.

عصر به دیدن مامان جون و آقاجون که از شیراز اومده بودن رفتیم.آقاجون واست سوغاتی یک خرس آوردن.مژده هم یک جوجه کوچولو داده به آقاجون و گفته از طرف من بدید به شیدا.

عمه سعیده هم که تازگی قشم بوده کلی سوغاتی واست فرستاده(دستش درد نکنه)

شب که خونه اومدیم کیک گرفتیم و یک جشن تولد ٣ نفره برگزار کردیم. تو کلی رقصیدی و دست زدی.

niniweblog.com

یه بادکنک ترکوندی.

niniweblog.com

به بابا کمک کردی تا کادوشونو باز کنن و شمع ها رو فوت کنن.

 ما هم یه ساق شلواری به عنوان عیدی بهت دادیم.کلی خوش گذشت.

راستی مامانی و آقاجون و خاله هم رفتن تهران دیدنی بازی.امیدوارم بهشون خوش بگذره.از الان من دلم واسشون تنگ شده.

niniweblog.com

شیدا و بابا

شیدا با لباس سوغاتی عمو روح اله

شیدا و شمع ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمين
22 بهمن 90 16:21
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
عمو روح الله
26 بهمن 90 16:16
آقا مصطفی برادر بسیار عزیز و دوست گرامی تولدت مبارک باشه، ببخشید دیر تبریک گفتم. ایشالا همیشه سلامت و شاد و پیروز باشید در کنار شیدای عزیز و نیره خانم مهربان.
عمو روح الله
26 بهمن 90 16:21
چه عکس های قشنگی. ماشاا.. شیدا جون چه بزرگ شده، دلم خیلی براتون تنگ شده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد