شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخملم شیدا

تولدت مبارک

1390/2/25 23:02
نویسنده : مامان نیره
437 بازدید
اشتراک گذاری

عزیییییییییییییییییییییییییزم بالاخره به دنیا اومدی

مقدمت گلباران (چه جمله ی شعاری!!!)

niniweblog.com

جیگرم، بزار از اول تعریف کنم.

چهارشنبه آخر شب وقتی برای مامانی و بنیامین جشن تولد گرفتیم من احساس کردم حالم خوب نیست. واسه همین ساعت یک ونیم نصف شب با بابا و مامانی رو به اصفهان حرکت کردیم و صبح پنجشنبه رفتیم بیمارستان الزهرا.

مشکلی نداشتی ولی دیگه دکترا گفتن درست نیست بیشتر از این اون تو بمونی. فورا منو بستری کردن و آمپول فشار تزریق شد.

niniweblog.com

چشمت روز بد نبینه. از اونجایی که جنابعالی جات اون بالا خوب بود پایین نمی اومدی. بنابراین بنده تا ٩ شب درد مرگباری کشیدم.

تا اینکه بالاخره در ساعت بیست و یک و چهار دقیقه روز ٢٢ اردیبهشت چشم به دنیا باز کردی.

niniweblog.com

 

نمی دونی چه لحظه ی قشنگی بود اون لحظه که از شکمم بیرون اومدی و دکتر تو رو روی شکمم گذاشت.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رخساره
26 اردیبهشت 90 0:49
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
خاله حوري
31 اردیبهشت 90 18:07
شيداجون،خوشگل خاله،قدمت مبارك؛ فدات بشم، واي... دلم ميخوادبخورمت، جيگرخاله،اين حس را حتي وقتي خودم مامان شدم نداشتم،لحظه اي كه خبرتولدت راشنيدم ازذوق توبغل خاله حوراگريه كردم،خودم هم فكرنميكردم اينقدردوستت داشته باشم- فداي تو-:-* بوس بوس بوس بوس بوس بوس
ما مان فرشته های آسمانی
23 خرداد 90 10:39
سلام تولد دخترتون را به شما تبریک میگم انشاالله 100 ساله بشه
دانيال
13 تیر 90 12:56
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
28 تیر 90 13:59
سلام خاله جوني مباركا مباركا مباركا راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد