شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دخملم شیدا

نردبان نوردی

1391/3/11 7:54
نویسنده : مامان نیره
986 بازدید
اشتراک گذاری

جیگملم بخشید که چد وه نیمم بنویسم.تو ایم مت اتفاقات زیادی افتاده. اسباب کشی و جشن تولدت حسابی وقتمو گرفت.

بعدا خاطرات این مدت رو می نویسم. فعلا می خوام از کارهای این مدتت بنویسم.

خیلی بلا شدی. هر روز یه دست حسابی از دستت می خندم. دیروز مامان خیلی کار داشتم. می واستم تمام خونه رو تمیز کنم و لباس بشورم و حمومت کنم و ...

این وسط تو هم خیلی کمک کردی. موقع گردگیری یکی از کهنه هاتو برداشتی و همراه من در و دیوار رو پاک می کردی.یه موقع دیدم داری می گی ددر. اومدم دیدم همینجور که دیوار رو پاک می کردی رفتی توی راهرو. فورا صدات زدم و تو برگشتی تو.

من از نردبوون بالا رفتم که کفشدوزک روی کمد تو اتاقتو بچسبونم. دیدم داری نق می زنی . گفتم حتما می گی من پایین بیام.محلت نذاشتم. وقتی خواستم پایین بیام دیدم پا رو دستت گذاشتم. پاینو که نگاه کردم دیدم 2 تا پله نردبوون رو بالا اومدی و گیر کردی و گریه می کنی. حالا فکر کن تو به پام چسبیدی و منم رو پله پنجم چه جوی پاین اومدم و تو رو برداشتم...

داشتی تو آشپزخونه با بطری آّب بازی می کردی.می خواستی بطی رو برداری لیز می خورد می رفت. تو هم دوباره تلاش می کردی. بطری فت گی یخچال و تو هم دنبالش رفتی. هر چی می خواستی برداری نمی شد و بطری جلوتر می رفت.دیگه با درخواست و تو و تعریف کردن ماجر واسه من به زبون خودت،من با یه کفگیر بطیتو بیرون آ وردم و تو لبخند رضایت بخشی زدی که یعنی ممنونم مامان.

حالا به راحتی روی پاهات وای میستی و 4 قدم جلو می ری و بعد گومب. از ناحیه پشت به زمین برخورد می کنی.بازم خدا رو شکر پوشکت ضربه گیر خوبیه.

سرتو می ذاری زمین و می گی خووووو خووووو یعنی خور خور می کنی.

دسبندی که مامان و بابا کادوی تولدت خریدیم رو خیلی دوست داری. بهت می گیم شیدا دستبد خوشگله کو؟ با فیس دستبندتو نشون می دی. می گیم گوشواره کو؟ گوشتو نشون می دی. می گیم گردنبند کو ؟ تو یقتو می بینی.می گیم انگشتر کو؟ به دست بقیه نگاه می کنی.

قربون شیرین کاریات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ریحانه
11 خرداد 91 11:14
خیلی نازه
ثمین
17 خرداد 91 20:38
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملم شیدا می باشد